Kerk door de week open vanaf 3 juni Kerk door de week open vanaf 3 juni

Sinds 15 maart is de kerk door de maatregelen tegen het coronavirus gesloten. Op zondag is er slechts een klein groepje aanwezig om de meditatieve momenten te verzorgen. Het kan zomaar zijn dat u in uw leven nog nooit zo lang niet in de kerk bent geweest.

Hoewel er in de maand juni nog geen gewone kerkdiensten zullen zijn, willen wij wel de kerk op enkele tijdstippen openstellen: maandagmiddag van 15.00-16.30 uur, woensdagavond van 19.00-20.00 uur en vrijdagmorgen van 10.00-11.30 uur.  U bent dan welkom om gewoon even in het gebouw te zijn, voor een praatje of om een kaarsje aan te steken. De eerste keer zal 3 juni zijn en de laatste keer 3 juli: daarna begint de zomervakantie. Bij de openstelling op maandag en vrijdag zal een van de predikanten aanwezig zijn.

Ook is het mogelijk om houdbare producten voor de Voedselbank mee te nemen. Bij de deur staat een grote mand waarin de producten kunnen.

Uiteraard zullen wij bij deze openstelling de richtlijnen van de overheid volgen. Wij hopen u een keer te mogen begroeten!

Carina Tiessen, Alja Egberts en Michiel Pronk