Open Kerk Open Kerk
Open Kerk
Iedere woensdagmorgen tussen 10.30 en 12.00 uur is er in de Gorechtkerk  ‘Open Kerk’.

Er zijn gastvrouwen/-mannen die tijd hebben om een praatje te maken, de koffie en thee staan klaar en er is ruimte om een kaarsje aan te steken en houdbaar voedsel in te brengen voor de voedselbank. De predikanten zijn geregeld aanwezig.

Mijn naam is Anita Wildeboer-Bosker en ik heb de taak van Carina overgenomen om de roosters te maken voor de Open Kerk. Carina heeft dit vóor mij een aantal jaren gedaan, dank je wel Carina.
Als u vragen of suggesties heeft rondom de Open Kerk kunt u altijd contact opnemen, ook zijn nieuwe vrijwilligers van harte welkom.

Een kleine taakomschrijving helpt misschien om duidelijk te maken wat er dan van u/jou verwacht wordt:

Als gastvrouw/-man mag u zelf aangeven hoe vaak u beschikbaar wilt zijn. Dit kan één keer per maand, maar ook één keer per zes weken, dit is helemaal aan u zelf.
Omdat de kosters de praktische zaken verzorgen zoals koffie/thee, deuren open, kaarsen, muziek enz. kunt u zich concentreren op de gasten die langs komen.

Het is super fijn dat onze kosters al die kleine taken op zich nemen, dat maakt de stap om u aan te melden misschien gemakkelijker. Het is vaak een gezellige morgen voor de bezoeker en de gastvrouw/man.
Als u zin heeft om mee te draaien in het team van de open kerk, weet u van harte welkom!

Een vriendelijke groet,

Anita Wildeboer-Bosker